Hoppa till innehåll

Bostadsministern invigde årets stålpaviljong

För tredje året i rad visades plåtslageriyrket upp mitt i centrala Stockholm. I år invigde bostads- och digitaliseringsminister Peter Eriksson stålpaviljongen ”La Nilsson” på Norrmalmstorg den 3 maj.    Resultatet är ett fint plåthantverk och sätter yrket i fokus. Artikeln…